Výměna, vrácení a reklamace zboží

Výměna/vrácení zboží

Vrácení či výměna zakoupeného zboží na e-shopu www.hejduksport.cz. Každý zákazník má právo na výměnu či vrácení zboží. V případě nespokojenosti lze zboží vrátit do 14 dnů od převzetí balíčku a to bez udání důvodu! V případě, že jste například vybrali špatnou velikost, je možné zboží vyměnit. Jak postupovat? Zašlete nám jej spolu s vyplněným formulářem pro vrácení/výměnu zboží na naši provozovnu. Výměnu zboží a následné zaslání zpět se budeme snažit vyřídit co nejrychleji. Při zasílání zboží zpět je potřeba dodržet určité podmínky:

  • zboží nesmí být poškozené či nijak opotřebené
  • zboží by mělo být kompletní (včetně příslušenství, obalu, návodu, atd.)
  • nezasílejte zboží na dobírku, takovýto balíček nemůžeme přijmout!
Postup při výměně/vrácení zboží:
  • vyplňte prosím formulář, který naleznete spolu s fakturou u zboží (formulář lze také stáhnout v dolní části stránky)
  • vyplněný a podepsaný formulář vložte do zásilky, ve které budete odesílat zboží
  • zásilku je potřeba dostatečně zabalit, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy (zabalit včetně obalu výrobku)
  • spolu s reklamačním formulářem přiložte také kopii daňového dokladu (faktura)
  • zboží je třeba poslat vždy kompletní
  • zboží zašlete na adresu: Hejduksport s.r.o., Areál Vesna - U Elektrárny 306, 530 02 Čeperka
  • u zákazníků mimo ČR je (při vrácení peněz) třeba Název banky, SWIFT kód a IBAN!

Reklamace zboží

Reklamace zboží na e-shopu www.hejduksport.cz. V případě závady na zakoupeném zboží, má každý zákazník právo na reklamaci daného výrobku. Zboží zašlete spolu s reklamačním formulářem na naši provozovnu, kde bude předána/zaslána k posouzení. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji.

Postup při reklamaci zboží:
  • vyplňte prosím reklamační formulář, který naleznete spolu s fakturou u zboží (formulář lze také stáhnout v dolní části stránky)
  • vyplněný a podepsaný formulář vložte do zásilky, ve které budete odesílat reklamované zboží
  • zásilku je potřeba dostatečně zabalit, aby nedošlo k poškození reklamovaného zboží během přepravy (zabalit včetně obalu výrobku)
  • spolu s reklamačním formulářem přiložte také kopii daňového dokladu (faktura)
  • zboží je třeba poslat vždy kompletní (nelze zaslat pouze poškozenou část)
  • reklamované zboží zašlete na adresu: Hejduksport s.r.o., Areál Vesna - U Elektrárny 306, 530 02 Čeperka
  • u zákazníků mimo ČR je (při vrácení peněz) třeba Název banky, SWIFT kód a IBAN!

Přijatá reklamace bude odborně posouzena a bude stanoven další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce nebo oprávněná osoba, která vydá písemné stanovisko k reklamaci. V případě oprávněné reklamace, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. O výsledku reklamace Vás budeme informovat maximálně do 30 dní od přijetí zboží.

 

Soubory ke stažení

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.